10/15/2016

FRESH START


Minun uudenvuoden lupaukseni oli aloittaa aktiivinen bloggaus, jotta minulla olisi paikka, jonne voisin koota kaikki parhaimmat, pahimmat ja hienoimmat hetket. Tässä sitä nyt ollaan, ensimmäistä postausta kirjoittamassa! 

Olen siis Lotta Milja Maria Lehti, olen syntynyt 2001 eli olen 15-vuotias. Asun pääkaupunkiseudulla ja yhdeksättä luokkaa. Harrastan taitoluistelua ja käyn sen lisäksi uimassa, juoksemassa ja salilla aina kun ehdin ja jaksan. Tykkään myös ruuanlaitosta, kirjoittamisesta, valokuvauksesta ja elokuvista. Vapaa-ajallani tykkään nähdä kavereita ja kokeilla kaikkea uutta ja siistiä. Matkustelu on yksi lempiasioistani ja haluaisinkin tulevaisuudessa asua ulkomailla.

Luonteeltani olen energinen, hyväntuulinen ja sosiaalinen. Olen myös kunnianhimoinen, temperamenttinen ja suorapuheinen. Koen maailman ja tunteet vahvasti ja olen herkkä. Suhtaudun intohimoisesti kaikkeen mitä teen ja innostun helposti. Tavoitteeni on toteuttaa unelmani, elää täysillä ja voida hyvin!

Yksi unelmistani on juuri toteutumassa, sillä olen lähdössä heinäkuussa Rotaryn kautta vuodeksi vaihto-opiskelemaan. Tämä blogi tuleekin olemaan mulle ensisijaisesti paikka, jonne voin tallentaa kaikki vaihtovuoden aikana kokemani asiat. Lisäksi mun läheiset pystyy tätä kautta seuraamaan, miten mulla menee siellä maailman toisella puolen.

Kirjoitan tänne päivistäni ja asioista mitkä mua milloinkin inspiroi ja kiinnostaa. 

Oon iloinen jokaisesta lukijasta ja kommentista, vaikka itselleni ja läheisilleni tätä blogia teenkin! Aurinkoisia päiviä. <3 Lotta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti