8/02/2017

LÄHDÖN AIKA ON TULLUT


Apua miten nopeasti aika on mennyt! Huomenna on mun lähtöpäivä. Sain just viimeiset kamat pakattua ja muut hommat valmiiksi. En oikein pysty käsittämään, sitä että olen oikeasti lähdössä vaan kaikki tuntuu ihan normaalilta.

Oon viimepäivinä nähnyt paljon läheisiä, sukulaisia ja ystäviä. Fiilikset on vaihdelleet ja itkuisista hyvästeistä, iloon ja innostukseen vaihdosta. Päällimmäisenä mulla on kuitenkin kiitollinen ja onnellinen olo, siitä, että mulla on mahdollisuus toteuttaa mun pitkäaikainen unelma ja lähteä vaihtoon. Kiitos vanhemmille, rotareille, kavereille, sukulaisille ja kaikilla, jotka ovat mua auttaneet ja tsempanneet. Kiitos myös etukäteen hosteille ja kaikille niille, jotka ovat osana mun vuotta Brasilian päässä.

Lähtö on huomenna neljän aikaan Helsinki-Vantaalta. Ennen sitä, mun pari tärkeää ystävää on tulossa meille saunomaan mun kanssa vikaa kertaa vuoteen ja sitten he ja mun perhe saattavat mut kentälle. Vähän jännittää koneiden vaihdot Pariisissa ja Riossa, mutta enköhän selviä. Onneksi meitä lähtee Suomesta 5 vaihtaria Brasseihin niin mun ei tarvitse yksin seikkailla. Ihanaa vihdoin tavata kaikki muut vaihto-oppilaat kasvotusten ja pian myös hostperhe.

Jännityksellä odotan huomista ja kaikkea sitä, mitä tuleva vuosi tuo tullessaan. Koetan tarttua tilaisuuksiin, elää täysillä, nauttia ja olla mahdollisimman hyvä vaihto-oppilas. Ikävä Suomeen tulee olemaan iso, mutta kaipa siitä selvitään. Nyt lähden nukkumaan, etten ole ihan kuitti huomenna. Seuraavaa postausta sitten Brasiliasta.

Hyvää yötä!

8 kommenttia:

  1. Onnea matkaan! :) Ekat päivät (jopa viikot) tulee varmasti olemaan varsinaisia seikkailuja kun kaikki on niin uutta ja erilaista, mutta kyllä se arki siitä tasaantuu. Tsemppiä kaikkeen!

    VastaaPoista
  2. Hyvää matkaa ja ihan huippua Brasilian-vuotta sulle! Sulla tulee varmasti olemaan mahtava vuosi :)

    VastaaPoista
  3. Wau! Onnea matkaan, toivottavasti lentojen vaihdot sujuu hyvin ja mutkattomasti!

    VastaaPoista
  4. moi, sun blogi on super kiva! Ite oon rotarien kautta vuosivaihdossa Australiassa. Oon ollut täällä nyt kaksi viikkoa. Oon vähän metsästellyt 2017-18 vaihtarien blogeja ja nyt löytyi taas yksi kiva! Tsemppii sulle ekaan viikkoon!

    VastaaPoista